portfolio

Rok (Lata)Projekty
2016VW Crafter (Września) - uruchomienie procesu zgrzewania, Opel Saragossa - optymalizacja procesu zgrzezwania
2015VW Crafter (Września) - uruchomienie procesu zgrzewania, Opel Saragossa - optymalizacja procesu zgrzezwania
2014Kirchhoff - optymalizacja procesu zgrzewania, Opel - Gliwice
2014Ford: Saarlouis (Niemcy) - optymalizacja procesu produkcyjnego (zgrzewanie).
2013/2014Daimler Mercedes Benz: Bremen (Niemcy) - uruchomienie i programowanie urządzeń do zgrzewania, optymalizacja procesu,
2012/2013Opel Cascada: Gliwice (Polska) - uruchomienie oraz optymalizacja procesu zgrzewania,
2011Mercedes Sprinter: Futzu (Chiny) - optymalizacja procesu produkcyjnego (zgrzewanie),
2011/2012BMW F30/F31: Monachium (Niemcy) - kontrola jakości procesu zgrzewania,
2011GM Opel Astra 4 Notchback: Gliwice (Polska) - uruchomienie i programowanie urządzeń do zgrzewania, optymalizacja procesu,
2011GM Opel Cascada: Gliwice (Polska) - uruchomienie i programowanie urządzeń do zgrzewania, optymalizacja procesu,
2010and Rover: Liverpol (Anglia) - Montaż linii technologicznej,
2010GM Opel Astra 4 Hatchback 3-drzwiowy (HB3): Gliwice (Polska) – uruchomienie oraz optymalizacja procesu zgrzewania,
2009/2010SAAB - relokacja linii produkcyjnej z Gratz w Austrii do Trolhattan w Szwecji. Uruchomienie nowych sterowników na linii produkcyjnej (Harms&Wende). Programowanie sterowników zgrzewania i urządzeń do przypawania kołków (Tucker),
2009Volkswagen: USA - montaż linii produkcyjnej,
2009Mercedes: Fuzu (Chiny) - optymalizacja procesu, ustawienie ergonomii na zgrzewarkach ręcznych,
2009Formpol: Tychy (Polska) - optymalizacja parametrów na zgrzewarkach (ARO) stacjonarnych,
2009Volkswagen: Poznań (Polska) - uruchomienie i ustawienie parametrów (zgrzewarki ARO, sterownik FASE),
2008/2009GM Opel Astra 4 Hatchback 5-drzwiowy (HB5): Gliwice (Polska) - montaż urządzeń linii technologicznej
2007/2008Fiat Ducato: Severstal Jełabuga (Rosja) - uruchomienie i programowanie urządzeń do zgrzewania oporowego (zgrzewarki i sterowniki FASE) i urządzeń przypawania kołków (Tucker)
2007/2008Alaris - montaż wstępny w Polsce prasy hydraulicznej i następnie relokacja do montażu końcowego w Belgii,
2007Volkswagen Caddy Maxi: Poznań (Polska) - montaż i uruchomienie zgrzewarek ARO,
2007Opel Astra 3: Gliwice (Polska) - Montaż urządzeń linii technologicznej
2007Ford Mondeo i Galaxy: Chiny - uruchomienie i programowanie urządzeń do zgrzewania oporowego (zgrzewarki ARO i OBARA ze sterownikami zgrzewania FASE, OBARA) i przypawania kołków (Tucker). Optymalizacja parametrów zgrzewania. Utrzymanie ruchu fazy przedprodukcyjnej,
2005Opel Zafira: Gliwice (Polska) - uruchomienie i programowanie urządzeń do zgrzewania oporowego (zgrzewarki RAS, sterowniki FASE i SERRA) i przypawania kołków (Tucker), optymalizacja parametrów zgrzewania, utrzymanie ruchu przed i po starcie produkcji,
2004Opel Astra 2 Classic: Gliwice (Polska) - uruchomienie i programowanie urządzeń do zgrzewania oporowego (zgrzewarki RAS, sterowniki FASE, SERRA) i przypawania kołków (Tucker), optymalizacja parametrów zgrzewania, utryzmanie ruchu przed i po stracie produkcji,
2003/2004Volkswagen Transporter T5, Caddy - uruchomienie i programowanie urządzeń do zgrzewania oporowego (zgrzewarki ARO, sterowniki FASE) i przypawania kołków (Tucker), optymalizacja parametrów zgrzewania, utrzymanie ruchu przed i po starcie produkcji.

wvopelmercedesbmw

tmsfftkukaford wtc-logo serra       edag boscharo



Możliwość komentowania jest wyłączona.